loading...
سایت علم ومعرفت
سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 325 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (5)
اطلاعیه        اطلاعیه
لطفاً در نظر سنجی جدید، پیرامون انتخاب یک موضوع که به طور تخصصی مطلب در سایت منتشر کنم شرکت کنید.
سرانجام سایت بنده راه اندازی شد. 
واین سایت که با عنوان(سایت علم ومعرفت) بوجود آمده است در مورخ:
جمعه 11/1/1391 راه اندازی شد.
لذا دوستانی که لینک آنها در این وبلاگ قرار دارد در سایت من در بخش تبادل لینک هوشمند لینک خود را ثبت کنند که پس از تایید من در سایت قرار گیرد.
 
لطفاً اگر سوالی دارید و یا اگر راهنمایی میخواهید به طور آنلاین با بنده چت کنید، به پایین،سمت چپ سایت بروید.
سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 193 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (1)
دانلود کتاب«زهرا(س) برترین بانوی جهان» نوشته آیت الله مکارم شیرازی
 
سلام به دوستان خوب و عزیزم.
من چند روز است که ذر حال مطالعه کتاب «زهرا(س) برترین بانوی جهان» نوشته آیت الله مکارم شیرازی هستم.
کتاب خیلی خوبی است که هم ویژگی ها و فضایل و کمالات حضرت زهرا(س) و هم توضیح جریان غصب فدک و شرح و تفسیر خطبه فدکیه و دفاع حضرت زهرا(سلام الله علیها) از امام علی(علیه السلام) را به خوبی توضیح داده است.
برای دانلود فایل PDF این کتاب روی دانلود کلیک کنید.
 
توصیه میکنم همگی این کتاب را بخوانند
 
سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 346 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (3)
جدیدترین اطلاعات از پرواز در کالیفرنیا تا قندهار درگفتگو با فارس
4 کد جدید از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) توسط سپاه
خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوافضای سپاه جدیدترین اطلاعات بدست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس: 4 کد جدید از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) توسط سپاه
گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که به مناسبت سالروز تصویب اساسنامه سپاه گفتگویی مشروح با گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس داشت، جدیدترین اطلاعات بدست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه علت اینکه خیلی نمی‌توانیم راجع به این هواپیما صحبت کنیم این است که این هواپیما برای ما یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و حرف زدن ما یعنی دادن اطلاعات و نباید به راحتی آن را خرج کنیم، اما من در اینجا 4 کد می‌دهم که آمریکایی‌ها متوجه شوند ما تا چه حد به این هواپیما نفوذ کرده‌ایم.

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 282 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
در دومین اطلاعیه وزارت اطلاعات مطرح شد
جزئیات جدید از اهداف تیم ترور/ شناسایی پایگاه جاسوسی در اقلیم همجوار

خبرگزاری فارس:از جمله ماموریت‌های بازداشت شدگان، شناسایی و ترور یکی از متخصصان کشورمان بوده است که کلیه عناصر مرتبط با این ماموریت تروریستی دستگیر شده و تمامی تجهیزات همراه آنها کشف و ضبط گردیده است.

خبرگزاری فارس: جزئیات جدید از اهداف تیم ترور/ شناسایی پایگاه جاسوسی در اقلیم همجوار

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و دستگیری تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی اطلاعیه‌ دیگری صادر کرد که متن کامل آن در ادامه مطلب آمده است.

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 301 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی:
جلب رضایت مردم زمینه ساز کسب رضایت الهی است
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز (یکشنبه) در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.
ایشان با معرفی پرسنل نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی، نیاز به تأمین امنیت را جزو نیازهای اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته دانستند و تأکید کردند: چنانچه جامعه ای امنیت نداشته باشد هیچ کار سازمان یافته ای در جهت پیشرفت و ارتقاء آن کشور تضمین نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.
ایشان ضمن برشمردن برخی آسیب پذیری های فردی و سازمانی افزودند: همچنان که ممکن است افراد به لحاظ روحی و ذهنی دچار آسیب پذیری شوند، سازمانها نیز در معرض رخنه ی فساد و آسیب هستند که همواره خردمندانه و با توجه کافی، باید مراقبت های لازم را به عمل آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای توجه به امانت، صداقت، دیانت و انجام وظایف سازمانی و همچنین مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی را زمینه ساز اعتلا و پیشرفت یک کشور خواندند و خاطرنشان کردند: اگر در جامعه ای کسانی باشند که با این روحیه کار کنند یقیناً آن جامعه به اوج خواهد رسید و به قدرت استوار و ماندگاری دست خواهد یافت.
در ابتدای این دیدار و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از عملکرد این نیرو در زمینه کاهش نسبی جرائم جنایی، افزایش کشفیات مواد مخدر، پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی مرزبانی، کاهش تصادفات، افزایش خدمات نیروی انتظامی به مردم، و ارتقای رضایتمندی مردم از پلیس بیان کرد
سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 319 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (1)

ویژه نامه شهادت جانگداز حضرت زهرا(سلام الله علبیها)

 

   
 کلیپ های فاطمی
 نواهنگ‌های فاطمی 
 تصاویر ویژه فاطمی
 موبایل اسلامی
   پیامک‌های فاطمی 
   محصولات ویژه مشترکین ایرانسل 
 قفسه
   کتابشناسی خطبه‌های فاطمی 
   دانلود کتاب «با نور فاطمه هدایت شدم» 
   کتابخانه تخصصی فاطمی 
   بانک جامع مقالات فاطمی 
 مقالات
   فاطمیه اول یا دوم؟! 
   بانویی همراز جبرئیل 
   بر سر سفره بهشتی 
   حدیث لوح فاطمه علیهاالسلام چه بود؟ 
   فاطمه علیهاالسلام، الگویی در همه ابعاد 
   دلایلی چند بر عصمت سرور زنان دو عالم 
   خطبه فدكیه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها 
   واکاوی ریشه‌هاى فتنه در خطبه حماسی فاطمی 
   آرزوى ترك دنیا بر زبان یادگار نبی 
   به دنبال مزار مادر 
 برگی از دفتر دل
   با توأم ای مدینه! 
   مسافر، میخ، در 
   مادر من فاطمه بود
   فریاد بغض‌های ورم کرده 
   علی ماند و تنهایی 
   تنها بر مزار من 
   بهشت خاکی 
 بُغض قلم
   بانو دوباره ذکر تو و فاطمیه شد 
   کربلای کوچه‌ی بن بست 
   مقدس‌ترین 
   روح آفتاب 
   دنیای بعد تو 
   نذر تب پیکرت 
   برای خدا بخند 
   سزاوار بوسه 
   دلم گرفت 
   بی خبری‌ها 
   آنچه به من رسید 
   مظلومه ی بی حرم
   مادر بگو که پیش خدا کی ببینمت 
 ویژه‌نامه‌های پیشین
   قرآن بی کوثر
   بهشت بی نشان 
   ضریح گمشده 
   این الفاطمیون 
   سوگنامه یاس 

 

 

 

 

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 322 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)
گفت‌وگوی اختصاصی رجانیوز با کارگردان «قلاده‌های طلا»
مثل این که آثارم جزو حوادث غیرمترقبه هستند!/ سکانس‌های بسیج را كه گرفتم، خیالم راحت شد!!!

گروه فرهنگي- مهدي آذرپندار: هم صحبت شدن با ابوالقاسم طالبی، آن هم درست در اوج دوران فیلم‌سازی‌اش و مقارن با اکران بهترین فیلم او -«قلاده‌های طلا»- چیزی نیست که بشود از آن صرف‌نظر کرد. پس دست به کار می‌شویم و پیش از آغاز سال نو، در حالی که مطابق معمول مشغله‌ی فراوانی دارد، به سراغش می‌رویم. لطف ویژه‌ی طالبی هم مثل همیشه شامل حال رجانیوز می‌شود و این گفت‌وگو در یک دفتر به شدت قدیمی و به عبارت بهتر «کلنگی» در خیابان رودکی به سرانجام می‌رسد.

 

بدین ترتیب، پس از طی مراحل پیچیده‌ی پارک خودرو در یک کوچه‌ی قدیمی، گفت‌وگوی صریح و رودرروی ما آغاز می‌شود. بی‌آنکه بابت کیفیت این گفت‌وگو دغدغه‌ای داشته باشیم. حتی اگر طالبی کل شب را مشغول تحقیقات برای کار جدیدش بیدار مانده باشد و همان ابتدا بابت خستگی احتمالی عذرخواهی کند؛ چرا که مطمئنیم او آن‌قدر حرف برای گفتن دارد و از طرفی آن قدر باصفا و خوش صحبت هست ‌که این گفت‌وگو خواندنی از کار دربیاید.

آنچه در ادامه می‌خوانید، خلاصه‌ای از گفت‌وگوی تفصيلي رجانیوز با ابوالقاسم طالبی است که در آن بسیاری از ناگفته‌های او پیرامون کارنامه‌ی کاری‌اش، «قلاده‌های طلا» و البته کار جدیدش، برای اولین بار مطرح می‌شود.

مشروح بخش‌هاي اول و دوم اين گفت‌وگوها از پيوندهاي زير قابل دسترسي است:

بخش اول/ وقتی سکانس‌های بسیج را گرفتم، خیالم راحت شد

بخش دوم/ اگر تصویر هوایی آن روز را ندارید، من آن را به شما می‌دهم!/ مریلا زارعی گفت من انگیزه‌ی شما را ندارم!

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 305 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (0)

 

رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروهای مسلح:

تهدیدهای دشمنان نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه، همه نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت انگیزه های دینی و الهی در کنار ارتقاء آمادگیها توصیه و تاکید کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای تجربه بسیار مهم و ارزشمند 8 سال دفاع مقدس هستند که باید این تجربه گرانبها همواره مورد بازنگری و استفاده قرار گیرد.
ایشان تجربه سالهای دفاع مقدس را در تاریخ کشور کم نظیر خواندند و افزودند: در این هشت سال، در واقع همه قدرتهای دنیا اعم از شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده بودند و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند. 
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر و دمکراسی حتی از دادن سلاحهای شیمیایی به رژیم بعث عراق دریغ نکردند تا شاید بتوانند نظام اسلامی و مردم ایران را به زانو درآورند.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با وجود همه این تلاشها و حمایتها، قدرتها نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند که این فصل از تاریخ ایران، تجربه ای بسیار ارزشمند و بزرگ است  و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.
ایشان سعادت و پیشرفت ملتها را در گرو صبر و استقامت برای عبور موفقیت آمیز از مقاطع تاریخی دانستند و تأکید کردند: ملت ایران با داشتن تجربه های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع کنونی نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای دشمنان ملت ایران خاطرنشان کردند: کثرت تهدیدها نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران اینگونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی زدند.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنان خود نقش نیروی انسانی را در نیروهای مسلح مهم ارزیابی و بر لزوم قانع نبودن به پیشرفتهای کنونی و حفظ روحیه دفاع مقدس تأکید کردند.
در ابتدای این دیدار سردار سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گزارشی از آمادگی های دفاعی این نیروها و برنامه های سال جدید بیان کرد.

 

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 315 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)
تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسوولان:
ضرورت اهتمام جدی دستگاههای تبلیغی در فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای ساخت داخل/ آغاز سال جدید زمینه ساز همت، نشاط و امید برای ادامه حرکت پرشتاب کشور باشد (۱۳۹۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۸)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز(سه شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان کشور در سه قوه، همه مسئولان را به همدلی، همفکری، همکاری صمیمانه و تلاش جدی برای حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی عمومی در جهت آن فراخواندند و تأکید کردند: عید و آغاز سال جدید، باید زمینه ساز همت، فکر، نشاط، امید و انگیزه ای جدید برای ادامه پرشتاب تر حرکت رو به جلو کشور و برداشتن یک گام جدی و بزرگ در موضوع تولید ملی و داخلی، باشد.
رهبر انقلاب اسلامی، مبارک بودن سال برای مسئولین را منوط به انجام وظیفه و حرکت در مسیر اسلام دانستند و افزودند: اگر مسئولین با کار و تلاش جدی و مخلصانه خود، زمینه ساز جلب رحمت و لطف الهی شوند، قطعاً سال، بر مردم هم مبارک خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین نامگذاری امسال بعنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کردند: جمع بندی از حرکت خوب کشور به سمت اهداف والا و امکانات و شرایط موجود و همچنین تمرکز بدخواهان نظام اسلامی بر مسائل اقتصادی، نشان می دهد که حمایت از تولید ملی یک نیاز ضروری در شرایط کنونی است.

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 330 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
گفت‌وگوي نخست وزير تركيه با خبرنگاران در مسير بازگشت/
اردوغان در بازگشت از ايران چه گفت؟

 

رجب طيب اردوغان نخست وزير دولت تركيه كه بامداد چهارشنبه وارد تهران شده بود، روز گذشته تهران را به مقصد استانبول ترك كرد و در طول مسير پرواز با تعدادي از خبرنگاران كه به همراه خود از كشورش به ايران آورده بود، بخش‌هايي از نتايج سفر و گفت‌وگوهايش با مقام‌هاي ارشد كشورمان و ديدگاه‌هاي خود در اين زمينه را در ميان گذاشت.
 

به گزارش رجانيوز، بر اساس خبري كه روزنامه "زمان" پرتيراژترين روزنامه تركيه از گفت‌وگوي هواپيمايي اردوغان با برخي از خبرنگاران منتشر كرده است، وي اظهار داشته كه راه حل پايان دادن به مناقشه ميان دولت سوريه و مخالفان، برگزاري انتخابات آزاد است. وي در اين زمينه خاطرنشان كرده است كه با محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور ايران نيز در اين مورد گفت‌وگو كرده و به باور وي،‌ رويكرد ما (تركيه) نسبت به سوريه با هم متفاوت نيست، او (احمدي‌نژاد) نيز خواهان پايان يافتن كشتارها است.

وي همان‌طور كه در برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري شبكه دو سيما گفته بود، دراين گفت‌وگوي غيررسمي با خبرنگاران نيز تأكيد كرده است كه صندوق‌هاي رأي بايد در زمان و شرايط مناسب مقابل مردم قرار بگيرد و آن‌ها هركس را كه خواستند، در رأس حكومت قرار بگيرد و همه نيز نتايج را مي‌پذيرند، اگرچه آن شخصي كه مردم مي‌خواهند، بشار اسد باشد.

سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 435 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)
سرعت و دقت وزارت ارشاد در اجرای توصیه های ائمه جمعه و امت حزب الله
به  گزارش خبرنگار فرهنگی علم ومعرفت:همزمان با بازگشت وزیر ارشاد به ایران و اطلاع ایشان از نحوه اخذ مجوز نمایش گشت ارشاد و زندگی خصوصی، وی سریعا خواستار تشکیل مجدد شورای صنفی پروانه نمایش با حضور کلیه اعضا شد.در جلسه مذکور هر چند برخی عناصر باقی مانده از دولتهای گذشته تلاش کردند تا مانع توقیف این دو فیلم گردند اما ...

به گزارش خبرنگار فرهنگی علم ومعرفت به نقل از بولتن نیوز سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای سال 91 در چالشی برآمده از بی توجهی برخی مدیران میانی به جا مانده از وزارت ارشاد دولتهای گذشته و همکاری ایشان با برخی تهیه کنندگان معلوم الحال متهم به همکاری در اکران فیلمهایی شد که در زمان حضور وزیر در اندونزی برای افتتاح هفته فرهنگی ایران – اندونزی و عدم حضور ایشان در ایران از شورای صنفی پروانه نمایش مجوز گرفته بودند. گشت ارشاد و زندگی خصوصی عنوان فیلمهایی بودند که تذکر دو امام جمعه را دربرداشت.




سرباز پیرو ولایت ورهبری بازدید : 314 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)
۵ زائر ایرانی آزاد‌شده از کشور سوریه تا ساعتی دیگر وارد تهران می‌شوند

بخش خبرگزاری علم ومعرفت به نقل از فارس: پنج زائر ایرانی که حدود 2 ماه پیش توسط اغتشاش‌گران و مخالفان دولت سوریه ربوده شده بودند، پس از آزادی و انتقال به ترکیه ساعتی پیش استانبول را به مقصد تهران ترک کردند. 

به گزارش خبرنگاربخش خبرگزاری علم ومعرفت به نقل از فارس از ترکیه، پنج زائر ایرانی که تقریبا 2 ماه پیش برای زیارت حرم زینب(س) عازم سوریه شده و درآنجا توسط اغتشاش‌گران و مخالفان دولت سوریه ربوده شده بودند، ساعاتی قبل آزاد و وارد مرز ترکیه و سوریه شده و توسط مسئولان ترکیه ازشهر«هاتای» به فرودگاه آتاتورک شهر استانبول منتقل شدند.

این پنج زائر ایرانی توسط مسئولان کنسولگری ایران در استانبول تحویل گرفته شدند و پس از آنجام امور لازم توسط مسئولان ایرانی، ساعتی قبل از فرودگاه شهر استانبول به مقصد کشورمان حرکت کردند.

مسئول دفتر خبرگزاری فارس، در ترکیه در فرودگاه استانبول حضور یافته و همراه مسئولان کنسولگری ایران از این پنج هموطن کشورمان استقبال کرد.

اسامی این پنج زائر حرم مطهر حضرت زینب(س) عبارتند از:1. چراغعلی عالی پور 2. درویشعلی فتحی پور 3.  حسن بازیگر 4. نورالدین بهاوند 5. حجت الله میرزا .

گفتنی است این پنج هموطن اهل شهر خرم آباد هستند و تا ساعتی دیگر وارد فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) می شوند.

اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

درباره ما
Profile Pic
معرفت ، شرط لازم برای پیمودن راه درستی است که انسان را به سعادت ابدی می رساند و از هلاکت و نابودی نجات می دهد . %سرباز پیرو ولایت%
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,992
  • بازدید کلی : 37,258
  • کدهای اختصاصی
    امکانات آنلاین سایت
    ابزارهای مذهبی سایت سایتها و وبلاگهای مورد حمایت ما

    مجله سرگرمی فی فا

    a عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ